Vedonlyönnillä miljoona

Kaverini naureskelevat minulle että joko olen tienannut sen miljoonan, jonka sanoin vedonlyönnillä voittavani, kun tammikuussa aloitin vedonlyönnin. En, en ole vielä miljoonassa, mutta 900 € olen tammikuusta voitolla. Kuukausitulona tuo ei ole paljoakaan, kun varsinkin alkuaikoina tappiot olivat suuria ja jouduin sijoittamaan lisää rahaa hävittyjen tilalle. Minulle tuo on kuitenkin iso raha.
Kerran hävisin 400 € kerralla ja jouduin syömään makaronia loppukuukauden. Se opetti pelaamaan oikein, siten ettei laita kaikkia rahoja yhteen "varmaan" vetoon. Vedot täytyy hajauttaa ja pienentää riskiä.

Nyt olen päässyt hyvään rytmiin. Tulee isoja tappioita, mutta välillä myös isompia voittoja.
Pokeria yritin, mutta ei ollut minun juttu. Suomeksi = en osaa! Olen todennut että vedonlyönnistä voi saada, jos ei miljoonaa, niin ainakin vähän lisätuloja. Kukapa ei haluaisi ilmaista lisätuloa tekemättä juuri mitään. Hieman tilastoja pitää tietenkin osata lukea, ei aina niitäkään.

Tässä blogissa kerron miten kehityn vedonlyöjänä, kerron vinkkejä vedonlyönnin aloittamiseen ja tutustumme eri vedonlyöntisivuihin. Kokemuksesta voin sanoa että kyllä tällä enemmän tienaa kuin lottoamalla.
Laita blogi kirjanmerkkeihin ja seuraa matkaani vedonlyönnin maailmassa.

1 kommentti:

  1. Vieläkö kirjoittelet jollain alustalla vedonlyönnistä?

    VastaaPoista